Monday, October 4, 2010

dan kemuncak kegampangan pon menlanda

Bismillahirrahmanirrahim....

Sedang aku leka dibuai angin bayu pagi..dan suasana hiruk piruk manusia mengejar waktu dunia..aku tersentak oleh kejadian yang mampu bikin hati ku menjadi hitam...Makian dan kebimbangan yg di hemburkan selama ini singgah menjengah betul-betul di belakang ku..wahhh...hebat...BEDENTOM!!...Nah..keluarlah PARASIT jalan raya yang sememangnya aku laknat selama nih....mahkluk ini telah 'mencium' bontot mobilku...menambah bukti teori yang selama ini aku teorikan....

3 comments:

  1. oi... marah pon pada2 la wei... bini nge mok aku serta bini kamu semua pon driver gok...

    ReplyDelete
  2. hehe..dalam setandan pisang ada yang pahit,masam buruk....krg enak utk dimakan..maknanya...bukan semua mereka adalah PARASIT..dan bukan semua PARASIT ini adalah dari mereka-mereka...jd tidak lah perlu dibanding kan dgn org2 itu dan ini..cuma terjemahan rasa dalaman ini shj yg perlu dihembur keluar..

    ReplyDelete